Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Negative campaigning on social media on the example of the Slovak Parliamentary elections in 2020
Tokarčíková, Zuzana ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalárska práca sa negatívnych politických kampaní výskyt na sociálnych sieťach. Teoretická časť práce sa základných pojmov, ktoré sa v práci vyskytujú - politická komunikácia, politický marketing, politická kampaň, politické predovšetkým negatívna kampaň a jej špecifiká v stredí sociálnych sietí. Zároveň približuje súčasný stav regulácie konkrétnych sociálnych sietí. praktickej časti autorka skúma prostredníctvom kvantitatívnej obsahovej analýzy a metódy komparácie negatívne príspevky na Facebooku, ktoré boli súčasťou predvolebnej komunikácie politických strán úspešných v slovenských parlamentných voľbách v roku 2020. Cieľom práce zistiť do akej miery využívali úspešné strany negativitu v svojich predvolebných sociálnej sieti a akú negatívna kampaň Výskum ukázal, že negatívne príspevky tvorili v kampani viac než tretinu celkovej komunikácie, najčastejším terčom negatívnych kampaní bola strana SMER SD, mierne väčšie bolo zastúpenie príspevkov druhu príspevkoch sa najv prípade typu príspevku jednoznačne dominovali videá. Výskum zároveň ukázal, že v období horúcej fáz zvýšil
Analýza a komparace mediálního ohlasu politických kampaní Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga před prezidentskými volbami v roce 2013
Ročková, Anna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mediálním ohlasem volebních kampaní kandidátů na prezidenta Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga, kteří postoupili do druhého kola prezidentské volby, ve vybraných médiích, konkrétně v Mladé frontě Dnes, Hospodářských novinách, Lidových novinách, Právu a na serverech iDnes, iHned a lidovky.cz. Přímá volba se konala v roce 2013 a jednalo se o historicky první přímou volbu hlavy státu v historii republiky, a proto jí byla věnována pozornost jak v médiích, tak ve společnosti. Tato bakalářská práce se snaží s časovým odstupem zhodnotit, jak vybraná média referovala o kandidátech druhého kola přímé volby a zda se o kandidátech a jejich kampaních psalo spíše v online či v tištěných médiích. Dalším cílem této práce je zjistit, jestli některý z kandidátů použil v období mezi prvním a druhým kolem volby negativní kampaň vůči svému soupeři. Teoretická část se věnuje především obecným pojmům, pozadí přímé volby prezidenta, kandidátům a také vybraným médiím, v praktické části se nachází samotné analýzy mediálního ohlasu vybraných médií, komparace online a tištěných médií a také obsahová analýza přímých řečí obou kandidátů, aby bylo zjištěno, zda některý z nich použil negativní kampaň.
Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010
Pavlů, Ondřej ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010" se zaměřuje na popsání pojmu negativní politická kampaň v historicko-teoretickém kontextu a následně jej uvádí v českém prostředí na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010. Na základě primární literatury je negativní kampaň definována a následně jsou popsány její rané projevy ve Spojených státech amerických a Velké Británii, důvody pro její využití, taktické funkce, využívané techniky, rizika s využitím spojené a rovněž akademické výzkumy, které ji examinují. Ve druhé části je popsán kontext rozvoje negativní kampaně a historie jejího využití v České republice a detailně jsou pak její projevy popsány v konkrétní případové studii z voleb do PSP ČR v roce 2010.
Vybrané nástroje politického marketingu
Pečmanová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce popise politickou kampaň před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010. Zaměřuje se na strany, které přesáhly 5% hranici. Důraz je kladen na negativní kampaň.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.